خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

 افتتاح آموزشگاه ۱۴ کلاسه مسکن مهر «ابن سینا» نهاوند+تصاویر

همدان- در چهارمین روز از ایام هفته دولت، طی مراسمی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، آموزشگاه ۱۴ کلاسه متوسطه اول ابن سینا، واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۳۶۱۸۲
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در چهارمین روز از ایام هفته دولت، طی مراسمی با حضور استاندار همدان، فرماندار شهرستان نهاوند، مدیرکل آموزش وپرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، آموزشگاه ۱۴ کلاسه متوسطه اول ابن سینا، واقع در شهرک شهید حیدری نهاوند به بهره‌برداری رسید.

این آموزشگاه در سه طبقه اسکلت بتنی با زیربنای ۱۹۸۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، از محل اعتبارات ملی سفر ریاست محترم جمهوری و اعتبارات محرومیت‌زدایی احداث شده است.

پروژه منطبق بر آخرین استانداردها، معیارها و ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان ساخته شده و از امکاناتی نظیر سالن اجتماعات، نمازخانه، دو باب آزمایشگاه، کتابخانه، سرویس های بهداشتی دانش‌آموزی در طبقات، سرایداری، سیستم گرمایشی موتورخانه مرکزی و... برخوردار است. همچنین این آموزشگاه دارای ۴۲۰۰ متر محوطه و ۲۶۰ متر دیوارکشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات